Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
InfoK i recursos del Club Super 3
A la pàgina del club Super 3 hi trobareu vídeos en català i en anglès, jocs educatius, música i concursos per a participar els infants.
Matemàtiques de Batxillerat i ESO a YouTube
Presentem una sel·lecció de professors de matemàtiques al YouTube per a ESO i Batxillerat.
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
Antarctica Experience. Una expedició immersiva a l'Antàrtida.
Exposició immersiva dirigida pel guanyador de l'Oscar Luc Jacquet Viatja. Explora. Sent. Aprèn
Learn English online
Web que recull exercicis d'anglès per a tots els nivells i edats.
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Mostrant 71-80 de 561 elements.