Resultats de la cerca
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Disseny i impressió 3D (Lleida)
Els alumnes aprenen a realitzar dissenys i models en 3 dimensions a través de diversos programes per convertir-los en peces i prototips volumètrics i reals.
Catàleg online del Museu del Prado
Catàleg molt extens i acurat de les obres que pertanyen al Museu del Prado.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Mostrant 1-10 de 549 elements.