Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Vídeo per a Joves
Un curs per aprendre a través de la pràctica a gravar vídeo, editar-lo i publicar-lo a plataformes com YouTube, Vimeo i Instagram.
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Gaudeix de la Natura a Camins de Bosc
Àrea forestal recreativa i de picnic.
Aventura en família!
Si vols passar un dia genial amb la família, no et perdis el forfait familiar.
50 idees per a introduir la natura a casa
Llistat d'idees per a jugar i decorar la casa amb elements naturals.
Experiencias educativas en Realidad Virtual
Descubre la realidad virtual con Gravity Sketch para modelado 3D,Tilt Brush para pintura,Gadgeteer para rompecabezas,Blokworks y Lego para construcción y mucho más.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
Mostrant 1-10 de 640 elements.