Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Coneix les religions de Catalunya
Aquesta pàgina web pretén acostar a l’alumnat d’ESO a la realitat de la diversitat religiosa del seu entorn.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Casal temàtic infantil Creakids
Casal temàtic infantil per els infants més creatius i que els hi encanti les manualitats. Destinat a infants de 8 a 12 anys durant el mes de juliol.
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
MÚSICA PER ALS MÉS PETITS
EDUCACIÓ MUSICAL EN LA PRIMERA INFÀNCIA de 0 a 36 mesos Fomentem l’educació musical primerenca en l’entorn familiar i escolar des d’una experiència directa, profunda i feliç.
Mostrant 1-10 de 642 elements.