Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.
Art per acolorir
Plantilles per acolorir inspirades en obes que han format part del Centre d'Art Contamporani de Màlaga com Peter Halley, Sylvie Fleury o Graciela Hasper, entre altres.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Mostrant 1-10 de 616 elements.