Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Granja-escola + activitat amb ponis
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2025 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 17 de maig per a les famílies i públic en general.
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Visita i tallers per a famílies o AMPAs
Visita la Granja-Escola Can Pidelaserra amb la teva família o amics. El lloc ideal per organitzar activitats amb grups de pares i fills amb amplies zones per passar el dia. Tallers personalitzats!
Generador de fitxes d'operacions matemàtiques
Web que et permet generar automàticament fulles de Sumes i Restes, Multiplicacions i Divisions que pots personalitzar i adaptar a les necessitats dels infants.
GNOMA - Cia. Pea Green Boat
Del 30 de maig a l’1 de juny La gnoma Gwendolyn i la seva amiga Matilda l'ocell, han construït una casa per viure juntes.
VISITA GUIADA
Activitat familiar.
Visita teatralitzada al Castell d'Hostalric
La Casaca del Capità, visita teatralitzada familiar al Castell d’Hostalric. La Clara de la Malla vol descobrir la veritable història del Capità Riera i no ho pot fer sola...
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Mostrant 1-10 de 624 elements.