Resultats de la cerca
CORBERA D’EBRE, EPICENTRE DE LA BATALLA DE L’EBRE
La Batalla de l'Ebre va ser el principal episodi de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Basant-se en una estratègia més política que militar per dilatar el conflicte, i situar-lo al tauler geopolít
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els teus propis jocs amb arduino.
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
Koalatext gratuït amb eBiblioCat: Activitats d'anglès
Web on trobarem exercicis interactius classificats per temàtica i per nivell per aprendre anglès, des de 6 a 13 anys. Un dels millors que es pot trobar, i gratuït gràcies a eBiblioCat.
A l'Aula de Música 7 t'acompanyem i gaudim amb tu de les classes de música i els concerts!
Tallers de Música d'Aula de Música 7 per a infants amb TEA i les seves famílies Classes col·lectives Classes individuals Classes pràctiques Audicions
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Mostrant 21-30 de 625 elements.