Resultats de la cerca
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Connecta amb la Família!
Connecta amb la família! Espai de joc, debat i reflexió sobre l'ús de les pantalles per a famílies i infants entre 9-12 anys.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
Visita comentada, TRENexperiències: Els viatges de luxe
A finals del segle XIX i principis del XX, van existir aquests tipus de trens de passatgers on es vivia una experiència molt especial de viatge amb tren. Vols saber com era?
Mostrant 1-10 de 622 elements.