Resultats de la cerca
Aula 2005 - Biologia i Geologia
Web de recursos educatius sobre Biologia i Geologia per a joves estudiants de ESO
Cerebriti Edu. Plataforma de gamificació. Accés fins a final de curs
Web amb subscripció gratuïta fins a final de curs que permet als docents crear les seves pròpies activitats interactives i accedir a centenars de creades per altres docents.
Koalatext gratuït amb eBiblioCat: Activitats d'anglès
Web on trobarem exercicis interactius classificats per temàtica i per nivell per aprendre anglès, des de 6 a 13 anys. Un dels millors que es pot trobar, i gratuït gràcies a eBiblioCat.
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Cuadern d'activitats de la Fundació Telefònica
"Este no es un cuaderno de deberes". 3 quaderns per fer activitats d'art i cultura, Ciència i tecnologia i Fotografia. En format digital
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Visita al Parc Astronòmic de Pujalt
Fes una visita astronòmica al Parc Astronòmic de Pujalt. Descobriràs els secrets de l'univers i observaràs a través d'uns dels telescopis més grans de Catalunya.
Mostrant 1-10 de 620 elements.