Resultats de la cerca
Pirates al Museu!
Activitat teatralitzada entorn a la figura dels pirates al Museu Marítim de Barcelona
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Recursos educatius del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
El CSIC ens proposa diferents webs amb recursos diferents per aprendre sobre ciència, astronomia, la llum, etc.
Beques de nou accés al Grau de Disseny 2025-2026
Cada any, la Fundació Eina llança una convocatòria per a les Beques de Nou Accés al Grau en Disseny, amb l'objectiu de fomentar la vocació i l'excel·lència a l'àmbit del disseny.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Iniciació a la programació
A través d'activitats i reptes adaptats a les edats dels infants, aprendran a programar amb Python. Començant des de zero i arribant a crear el seu propina videojoc.
JOC DE PISTES
El bisbe Oliba i el manuscrit perdut
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Club Bits i Bots (de 5-7 anys)
Taller de Robòtica pensat per a nens i nenes d'entre 5 i 7 anys.
Explora la natura del parc de les Planes
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Mostrant 1-10 de 620 elements.