Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacionalVisita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una posterior visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera.COM ES RESCATA UNA TORTUGA MARINA?
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes a partir de 5 anys.Descobriu les viles florides
Els municipis Viles Florides són aquells pobles i ciutats que treballen per a la millora de l’espai urbà i de la qualitat de vida dels seus habitants.Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?Matemàtiques amb Bmath
Gratuïta durant el confinament! Bmath és una app educativa per a l'aprenentatge gamificat de les matemàtiques, una de les millors apps educatives del mercat.La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'ÀligaScratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.Mostrant 1-10 de 593 elements.