Resultats de la cerca
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/depuradora-besos.jpg)
Buda 2: Camí a la il·luminació
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Buda 2'.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/02/still_4_3_1360x765-400x300.png)
GAUDEIX EDUCANT AL TEU FILL amb calma, amabilitat i respecte. 1h 15 min.
En aquesta conferència pràctica i vivencial, us endureu eines per educar al vostre fill amb calma, de forma amable i ferma a la vegada.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2025/02/A_-GAUDEIX-EDUCANT-AL-TEU-FILL-amb-calma-amabilitat-i-respecte-_-1h-15-min-400x300.png)
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/06/IMG-20230106-WA0028-1-400x300.jpg)
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/04/sdasdapng-400x300.png)
CASAL TERAPEUTIC D'ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 9 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 14 ANYS
Un Casal de 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu o unes colònies d'estiu de 5 dies.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2021/05/logo_ceib_firma_cat-400x175.jpg)
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/08/mas-la-coromina-granja-ATO-natura-400x300.jpg)
Clown Power: totes sou Pallasses
Dos Pallassos que busquen Pallassos... Espectacle participatiu on aprendreu a fer el pallasso a través de l'animació, l'expressió corporal, el joc i el treball en grup, la màgia, l'amor i l'humor.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Foto-Nova-Clownpower-400x300.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/05/elmeu-400x300.png)
Mostrant 51-60 de 601 elements.