Resultats de la cerca
Ruta a la Cova del Tabac
Oferim visites guiades a la Cova del Tabac per tal de donar a conèixer el patrimoni que amaga aquesta cavitat de 198 metres, reconegut per la UNESCO. El recorregut serveix per fer un viatge en el temp
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Zona Clic - Jocs creats per educadors
Recull extens de jocs i activitats per seguir aprenent diferents temes de les àrees curriculars i per tots els nivells de l'escolarització.
Diccionaris audiovisuals
Recull de diferents diccionaris temàtics en format audiovisual perquè els més menuts aprenguin el nom de moltes coses
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Taller creatiu: Fem un tió de xocolata en 2D
Bon Nadal! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Granja-escola
El nostre objectiu és que els infants es diverteixin, aprenguin a cuidar els animals i connectin amb la naturalesa. Vine a gaudir un dia diferent!
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 1-10 de 603 elements.