Resultats de la cerca
GAUDEIX EDUCANT AL TEU FILL amb calma, amabilitat i respecte. 1h 15 min.
En aquesta conferència pràctica i vivencial, us endureu eines per educar al vostre fill amb calma, de forma amable i ferma a la vegada.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Learn English online
Web que recull exercicis d'anglès per a tots els nivells i edats.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
El Liceu a casa
El liceu ofereix un ampli contingut audiovisual de forma gratuïta a través de youtube i de la plataforma MyOperaPlayer.
Beques de nou accés al Grau de Disseny 2025-2026
Cada any, la Fundació Eina llança una convocatòria per a les Beques de Nou Accés al Grau en Disseny, amb l'objectiu de fomentar la vocació i l'excel·lència a l'àmbit del disseny.
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Mostrant 41-50 de 625 elements.