Resultats de la cerca
Visita Virtual a la Galeria dels Uffizi
Exploreu la galeria dels Uffizi per descobrir les obres d’art més importants que guarda i les seves històries amb imatges en HD
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Experiència personalitzada per a famílies
Experiència personalitzada per grup d'infants, claustre de professors o famílies, que volen realitzar una activitat lúdica de salut i benestar fora de l'àmbit habitual per retrobar-se i cohesionar-se.
Visita comentada, TRENexperiències: Amples de Via Amples de Via
Voleu saber quant amples de via existeixen al nostre país i on s’utilitzen?
Campus de Fotografia per a Joves
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Mostrant 1-10 de 614 elements.