Resultats de la cerca
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Descobrim Barcelona
Descobreix la ciutat de Barcelona mitjançant una gymkana online de manera gratuïta.
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
Ens cuidem quan ens estimem
En aquests tallers per a dones grans treballarem l’afectivitat i la sexualitat des d’una perspectiva feminista.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Joc de nit familiar a Tona
Joc de nit familiar al Parc de les Feixetes de Tona.
Mostrant 111-120 de 624 elements.