Resultats de la cerca
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
Visita comentada, TRENexperiències: La Santa Fe, una catalana potent
Aquesta màquina va ser construida a la Maquinistra Terrestre i Marítima de Barcelona, i va fer el seu primer viatge entre Barcelona i Sant Vicens de Calders. Si voleu saber-ne més, veniu!
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
Taller de ciència: Cuinem amb un forn solar
El Sol una gran font d'energia! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Marionetarium
Espectacle de marionetes i Exposició
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Jove Campus de Recerca
Del 30 de juny al 4 de juliol de 2025 la Universitat de Girona posa en marxa la 18a edició del Jove Campus de Recerca adreçat a estudiants que acabin de cursar el 1r curs de Batxillerat.
Manualitats pas a pas classificades per edats
Manualitats explicades pas a pas per a infants fins a 3 anys, de 3 a 6 i de 6 a 10 anys.
Continguts educatius de Clan RTVE
Continguts educatius audiovisuals gratuïts per a nens de 4 a 10 anys, Trobareu videos de totes les àrees curriculars.
Mostrant 1-10 de 621 elements.