Resultats de la cerca
Visita comentada, TRENexperiències: Espai Gumà, un repte aconseguit
El Ferrocarril va arribar a Vilanova el 1881, de la mà d'un empresari Vilanovi: Francesc Gumà i Ferran. Era la 13ena vegada que es demanava a l'Estat. Veniu a conèixer la història.
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
Joc d'enigmes Verdaguer
Activitat familiar autònoma. Joc de pistes pels carrers de Folgueroles i la Casa Museu Verdaguer. 4€ per participant.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Contaminació i canvi climàtic.
Diferents recursos per treballar el tema de la contaminació, el canvi climàtic i el reciclatge
Canals de Yotube per aprendre anglès - British Council
El British Council ha creat diferents canals de YouTube adequant el contingut per les diferents etapes, per aprendre anglès de forma entretinguda.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Mostrant 1-10 de 551 elements.