Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
HEM TROBAT UN NIU DE TORTUGA
Visita dinamitzada per a families amb nens entre 5 i 12 anys.
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
L'obrador del Mestre Huguet
Joc de pistes per descobrir la història d’un jove pintor medieval i la seva influència en l’art català.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Colònies d'anglès i multiactivitat a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Taller “Fes un xai”
Decora la teva ovella ripollesa com més t’agradi!
JOC D'ORIENTACIÓ "CONÈIXER EL VALLÈS RURAL"
Joc d'orientació familiar per conèixer els entorns rurals de Cardedeu (Vallès Oriental). Per equips haureu de localitzar i superar un seguit de proves puntuables. Dinar opcional.
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Mostrant 1-10 de 641 elements.