Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Museus de ciències
Les millors visites virtuals dels museus de ciència del món: Museu de ciències del CSIC, Museu de la Universitat d'Oxford, de Washington, de l'Agència Espacial Europea o de l'Smithsonian!
Museu Virtual del Poble Gitano a Catalunya
Pàgina web dedicada al Poble Gitano a Catalunya on podrem trobar informació sobre la història, cultura i art romaní
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Divulcat, divulgació científica en català
Projecte de divulgació científica en el qual alguns dels millors investigadors/ores i grups d'investigació dels territoris de llengua catalana tenen l'oportunitat d'anar difonent les seves recerques.
Campus Tecnològics d'Estiu 2025 | Codelearn
Casals d'estiu relacionats amb la tecnologia. Programació, robòtica, electrònica, videojocs... vine a Codelearn i prepara't per al futur mentre et diverteixes!
CASAL FOTOGRAFIA A L'AFB: Imagina la ciutat!
Taller d'estiu a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona, on els infants i els joves poden descobrir la ciutat des de la pràctica experimental fotogràfica. Farem 2 torns: de 10 a 13 i de 14 a 17 anys.
Adivina la palabra
Endevina la paraula que descriuen els nens. Un joc molt entretingut per a aprendre castellà amb els més petits.
15 activitats pel Dia de la Dona en la Ciència
15 activitats educatives per a totes les edats relacionades amb la recerca de 15 dones científiques.
Cap de setmana ibèric!
A l'octubre el Museu d'Arquitectura de Catalunya celebra el Cap de Setmana Ibèric!
Mostrant 1-10 de 626 elements.