Resultats de la cerca
Origami i Llegendes
Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats
FisLab.net - Física.Laboratori per internet
Laboratori Virtual de Física
La història de Marie Heurtin
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'La història de Marie Heurtin'.
Ciencies Naturals de Primaria
Llistat de vídeos amb els continguts de ciències naturals de primària
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Campus Avançat de Fotografia per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aquells qui vulguin conèixer amb més precisió la seva càmera aprenent a usar-la en mode manual i aprofundint en aspectes fotogràfics.
DESCOBREIX EL CRAM!
Visita dinamitzada plena de sorpreses per a families amb nens i nenes entre 6 i 12 anys.
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
Mostrant 1-10 de 625 elements.