Resultats de la cerca
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
Un mos en família
Preparem un esmorzar saludable i de proximitat en família
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
NIST, un magatzem força curiós
El magatzem del nostre món disposa d'una estranya col·lecció d'articles. I no o són barats!
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Movem-nos a casa!
Joc de tauler virtual per a fer exercici tota la família!
Edu365 web de recursos online del Dept. Educació
Web de la Generalitat amb recursos molt variats per seguir aprenent!
Mostrant 1-10 de 625 elements.