Resultats de la cerca
Contes d'hivern en anglès
Recull de diferents contes sobre l'hivern i el fred i la neu majoritàriament explicats en anglès.
Conte "Els tres senglars i el gran incendi forestal"
Conte educatiu amb informació clara i senzilla sobre els incendis forestals, destacant les mesures preventives per protegir persones i béns.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Pedals i Aventures: La Biciescola Infantil
Aquesta Setmana Santa organitzem a Biciclot una proposta per la canalla per aprendre a anar en bici d’una manera divertida!
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
OTSIERA. Al servei del creixement interior
OTSIERA és un espai que comparteix reflexions, activitats i altres recursos al servei de l’educació de la interioritat.
La mosqueta, recursos per infants amb necessitats especials
Conjunt d'activitats destinades a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
MARXEM EN FAMÍLIA: PONTS I CAPS DE SETMANA A LES NOSTRES CASES DE COLÒNIES
Ponts i caps de setmana en família. Consulteu totes les escapades previstes del nostre programa Marxem en família.
Mostrant 1-10 de 622 elements.