Resultats de la cerca
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Ves-te'n i viu
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Ves-te'n i viu'.
Mètode Kumon - Kumon Sant Boi de Llobregat - Marianao
El mètode Kumon està pensat per ajudar infants de qualsevol capacitat a progressar fins a desenvolupar al màxim el seu potencial i el seu entusiasme per aprendre.
Caiac de Vinebre a Móra (2-3h)
Una ruta única al riu Ebre, que ens portarà a coneixer algunes de les seves impresionants illes, uns espais naturals protegits increïbles. Activitat guiada i exclusiva
Enciclopèdia Virtual dels vertebrats Espanyols
Portal d'informació en línia sobre la història natural dels vertebrats espanyols.
MUSEU INTERNACIONAL DELS TITELLES DE CATALUNYA. TEIA MONER
Un dia per passar-ho bé i aprendre amb els titelles. Obert al públic: Visites familiars. Visites escolars
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Mostrant 1-10 de 620 elements.