Resultats de la cerca
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Tipografies per educació
Diferents fonts per crear documents i fitxes per infants
Casals amb cavalls
En Equitació Emocional Mussara realitzem tots els anys els Campus Juvenils que coincideixen amb els períodes vacacionals escolars.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Figures geomètriques amb plastilina i escurdents
Activitat per aprendre geometria utilitzant escuradents i boletes de plastilina, tot seguint les targetes imprimibles a mida real.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
LA TORTUGA FLORETA AL CRAM
Activitat per famílies amb nens de 3 a 5 anys.
Origami i Llegendes
Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats
Campus Ítaca UAB
Amb el Campus Ítaca pots fer una estada a la UAB com a estudiant de secundària. Consulta el campus d'aquest estiu i les beques!
Coneix l'antic Egipte
Espectaculars recorreguts virtuals pels temples, tombes, i museus d'Egipte per conèixer i sentir Egipte.
Mostrant 1-10 de 617 elements.