Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Gimcana “Busca’m al Museu”
Gimcana familiar.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/activitats-amb-nens-2-1-400x300.jpg)
La Roca dels Bous 2.0
El recorregut de la visita a La Roca dels Bous s’inicia de forma autònoma, seguint els diferents punts d’observació guiat amb un iPad, i finalitza amb el suport d’un guia. L![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/01/roca-dels-bous.jpg)
Extraescolar online de programació
Codelearn permet que cada alumne aprengui diferents llenguatges de programació al seu ritme, en funció del seu temps de dedicació i la seva facilitat per aprendre.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/11/setembre22-instagram-CAT-5-400x300.jpg)
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/10/Captura-de-pantalla-2023-10-20-1320490-400x300.png)
Passeja per l'interior de museus i monuments
Google ha creat un projecte dins d'Arts&Culture fusionant la tecnologia Street View. Així ens permet visitar internament museus i monuments com el Museu d'Orsay o el Taj Mahal.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/03/street-400x300.jpg)
Club Bits i Bots - First Lego League
Taller de Robòtica pensat per nois i noies de 10 a 16 anys. Participació a la First Lego League.Genereador d'exercicis de matemàtiques - MamutMatematicas
Crea els teus propis exercicis de matemàtiques: formes geomètriques, problemes de monedes, les hores, fraccions, nombres romans...![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2022/02/generadorexercicismates03-400x287.jpg)
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2020/09/Glifing-1-768x292-400x292.jpg)
Activitats familiars molt divertides amb rucs, a 10 min. de Barcelona
Gaudiu d'un matí especial: Passejada familiar amb ruc de 15, 30 ò 60 minuts pels camins del centre. Recomanat a partir d'un any i mig d'edat fins 14 anys. Galliner i raspallada.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2023/09/joglars7-400x300.jpg)
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.![](https://activitum.cat/wp-content/uploads/2024/04/Pedals_parc-fontsanta-1.jpg)
Mostrant 1-10 de 593 elements.