Resultats de la cerca
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
Cursos online gratuits de la UAB per Batxillerat
La UAB ofereix els seus cursos MOOC als centres de Secundària, ja que alguns d’ells poden ser d’utilitat per a docents i alumnes.
Engranatges
Ens situem en un regne fictici d'Europa central en els anys que van de 1860 a 1870. Després de la gran expansió del nou model industrial, afloren les aspiracions del proletariat i la patronal.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
EL CRAM A FONS
Activitat recomanada per adults a partir de 16 anys.
Taller de ciència: Cuinem amb un forn solar
El Sol una gran font d'energia! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
Els contes de la Laura i en Joan
Les aventures de la Laura i en Joan acosten la recerca que es fa a casa nostra als infants de primària.
Mostrant 1-10 de 625 elements.