Resultats de la cerca
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
MINIESPAI ACVIC
UN NOU ESPAI DE JOC Vine a descobrir les novetats del Miniespai! Experimentar, crear i jugar
SALVEM AL DOFÍ ULISSES
Activitat recomanada per famílies amb nens i nenes de 3 a 5 anys.
Recursos per a l'escola - Temes, exercicis i avaluacions
Recull de fitxes, presentacions, exercicis i avaluacions, d'infantil, 5é i 6é de primària sobre Ciències Socials, Ciències Naturals, matemàtiques i llengua castellana.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
RAQUETES DE NEU
Activitats per a grups o en família amb raquetes de neu
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
Programa amb Scratch
Amb Scratch pots programar les teves pròpies històries, jocs i animacions i compartir les teves creacions amb altres a la comunitat en línia.
Contes bojos!
Crea contes personalitzats molt divertits omplint un formulari. Foment de l'escriptura i lectura en llengua catalana.
Mostrant 1-10 de 614 elements.