Resultats de la cerca
LES MALETES PEDAGÒGIQUES DE LA LLUM I EL BUIT
Maletes per aprendre sobre la llum i el buit a través de materials didàctics i plàstics
Visita comentada, TRENexperiències: La Santa Fe, una catalana potent
Aquesta màquina va ser construida a la Maquinistra Terrestre i Marítima de Barcelona, i va fer el seu primer viatge entre Barcelona i Sant Vicens de Calders. Si voleu saber-ne més, veniu!
Fes Festa!, publicació per conèixer la diversitat religiosa a través de les festes
Fes festa! Rituals, cultures i religions del món és una publicació sobre les festes religioses.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Les taules de multiplicar
Pàgina web amb recursos per a treballar lúdicament les taules de multiplicar. Activitats virtuals de cada taula autocorregibles i fitxes imprimibles. Molt didàctic i original!
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Taller de robòtica: Introducció als videojocs amb Bloxels
Visca la Ciència! Els nens i nenes han d’anar acompanyats d’un adult.
PANDEMONIUM
Espectacle de música, teatre i titelles per a tota la família. Per a interior o exterior.
25 curtmetratges per veure amb nens
Selecció de 25 curtmetratges educatius sobre valors i emocions per a nens i nenes, pensats per a veure'ls en família.
Déu meu, però què t'hem fet?
Guia pedagògica que inclou activitats per treballar, respectar i posar en valor la diversitat personal, cultural i de creences a través de la pel·lícula 'Déu meu, però què t'hem fet?'.
Mostrant 1-10 de 603 elements.