Resultats de la cerca
Bany de Bosc a Osona
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Excursions per escoles i casals al Juliol d'educació emocional
Excursions al juliol dissenyades per millorar l’oferta educativa dels casals d’estiu que organitzen les escoles o els centres d’esplai. Un matí per RESPIRAR NATURA i aprofitar-ho al màxim.
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia
Exposició Roig Naixent entre Art i Ciencia. del Ceramista Antoni Serra Fiter
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dóna un pretractament abans no es portin al tractament finalista
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Chrome Music Lab
Eines musicals creades per Google per a desenvolupar destreses musicals de manera lúdica i molt visual.
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Escolta emisores de tot el món
En aquest web hi trobareu un globus terraqui amb milers de punts verds: són emissores amb les que podreu escoltar música i programes de ràdio de tot el món!
Mostrant 1-10 de 603 elements.