Resultats de la cerca
LA MAR D'ENGINY
L'alumnat treballa com a enginyers i enginyeres de la indústria naval dissenyant amb peces de LEGO un sistema per treure vaixells de l'aigua.
Story Time - Contacontes en anglès amb professors nadius
CAMBRIDGE SCHOOL ofereix sessions de contacontes en anglès dirigides a alumnes d’Educació Infantil i Primària, escenificades i narrades per professors nadius de Cambridge School.
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Jornada d'aventura a l'escola (festes final de curs, festa de l'esport, muntatges, etc.)
30 anys d’experiència dissenyant i coordinant activitats diverses per a escoles de tot Catalunya, avalen un equip tècnic professional centrat en la seguretat.
JOCS D' ORIENTACIÓ I GYMKHAMES
Proposta de jcs d' orientació amb bruíxola o sense, l' objectiu és potenciar l autonomia i el joc cooperatiu.
Actuar sense parar! (Tarragona)
Jugant a partir de tècniques teatrals
Coets d'aire
Com podem fer coets impulsats per aire que volin el més lluny possible?
Monòlegs Científics amb Big Van Ciència
Monòlegs Científics per apendre de ciència al mateix temps que ens difractem de riure.
MÓN SANT BENET: Xics Lab
Experiments a la cuina
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà! (10è aniversari)
Protagonitzeu un gran concert al maig de 2027 al gran teatre Condal de Barcelona, cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Mostrant 1.341-1.350 de 2.011 elements.