Resultats de la cerca
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.
TALLERS DE CIÈNCIES 'MELQUÍADES'
Tot un repertori de tallers de fenòmens físics diferents, sempre molt participatius i adaptats a cada edat.. Descompte ACTIVITUM!
Casa meva és un univers. La diversitat familiar al cinema
Aprenem diferents models familiars a través de curtmetratges d'animació
Nadales amb ritme!
La solució al concert de Nadal!
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Qui camina pel CRIP?
Descobrirem quins rastres van deixar els animals que van viure fa 12 milions d’anys i farem el motlle de la petjada d’un d’ells!
Cirurgia i il.lustració: Visita Guiada a la Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya
La Reial Acadèmia de Medicina de Catalunya situada a l'edifici de l'antic Col·legi de Cirurgia conserva al seu interior l'anfiteatre original on es feien les disseccions anatòmiques al segle XVIIIMostrant 1-10 de 1.970 elements.