Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Per sucar-hi pa
Taller de cuina i història medieval
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Els reptes de canvi climàtic
En aquesta activitat coneixerem els ODS a través de jocs i dinàmiques que ens ha preparat algú molt especial.
POSTDATA MACBA. Correspondències d’artista a l’escola
POSTDATA és un projecte d’art a les escoles que aposta per afavorir una experiència singular amb l’art fora del museu, introduir l’art contemporani a l’aula sense domesticar-lo.
Ruskus' Little Train
Teatre en anglès de clown, màgia i titelles sobre un pallasso i un trenet entremaliat. Anglès de nivell iniciació. Activitat per als cicles infantil i inicial.
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
El volcanet d'Olot
Activitat per descobrir de manera lúdica com és, com s'ha format el volcà del Montsacopa i conèixer el que l'envolta.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.