Resultats de la cerca
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatOrdit i trama, els secrets dels teixits
Amb l’ajuda d’uns petits telers manuals aprendrem els conceptes bàsics sobre el teixit: la trama, l’ordit, diferents tipus de fils, cordons, etc.
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
EL VENDRELL MÉS QUE UN MUSEU (Museu Deu)
Recorregut pels carrers de la vila a través d’un joc de pistes, basat en imatges antigues. La fotografia com un recurs educatiu permet a l’alumne valorar, interpretar, imaginar,observar, conèixer…
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
TALLER BOOKTUBER (INTRODUCCIÓ AL MÓN DE BOOKTUBE)
Taller sobre el món dels booktubers (joves que recomanen llibres a YouTube) impartit per una booktuber catalanaLletres pètries. Paraules dites i escrites als murs de la Catedral
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.