Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Visita a la seu de la Fundació
Visita guiada a la seu de la Fundació i entrada a la Casa groga amb itinerari fins als jardins de la fàbrica La blava.
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.VACUNA'T CONTRA ELS RUMORS
Els rumors són com un virus que emmalalteixen les relacions entre les persones. En els últims anys han sorgit molts d’aquests virus sobre les persones immigrades.
CONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaMostrant 1-10 de 1.968 elements.