Resultats de la cerca
El triceratops. Descobrint històries de dinosaures
Visita comentada per la col·lecció paleontològica
La prehistòria en colors!
Com era la vida a la prehistòria? En aquesta activitat descobrirem com vivíem els nostres avantpassats a la prehistòria i la importància de l’art, tot fent les nostres pròpies pintures rupestres!
ESPAIS DE LA BATALLA DE L'EBRE.
L’experiència recorre diferents espais a la Terra Alta i Ribera d’Ebre que foren emblemàtics al llarg de la Batalla de l’Ebre (riu, trinxeres, destrucció, record).
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.Artistes i picapedrers: l’arquitectura medieval
Visita guiada al Monestir de Sant Cugat, una magnífica mostra d’arquitectura medieval i taller pedagògic que ofereix una oportunitat única de treballar com a constructors medievals.
Bon Profit!
Espectacle de teatre i titelles per aprendre a menjar sa, conèixer les propietats de les verdures i el cicle dels vegetals; dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Construcció de Sòlids Platònics amb Origami
Utilitzant la tècnica de l'Origami modular aprendrem a construir alguns dels cossos geomètrics coneguts com a Sòlids Platònics o poliedres regulars. També oferim l’opció de fer l’activitat en anglès.
Mostrant 1-10 de 1.968 elements.