Resultats de la cerca
Monòlegs Científics amb Big Van Ciència
Monòlegs Científics per apendre de ciència al mateix temps que ens difractem de riure.
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
El camí de l’evolució...
D’on venim? On som? Cap on anem? En aquesta activitat investigarem les pistes que ens connecten amb el nostre passat evolutiu.
Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.
Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
Taller de transparències i visita guiada a la Cripa Gaudí
L'objectiu del taller és que els alumnes interpretin el llenguatge de la llum imitant la tècnica dels vitralls que trobarem a la Cripta.Mostrant 1-10 de 1.968 elements.