Resultats de la cerca
Entre ametllers, pistatxers i oliveres
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca de Mas de Colom
SCAPE VILLAGE AL POBLE ESPANYOL
Versió pròpia i adaptada del famós joc ScapeRoom. Joc participatiu i històric a partir de Cicle Superior.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.PINTURA MURAL
La pintura mural és un espai inmens ple de possiblitats que serveix d'amplificador d'idees, sentiments comuns o esperances col·lectives, I aixó a les escoles encara té més podencial.
Molècules: viatge en les combinacions d'àtoms
Com s'organitza la matèria? Quins components bàsics tenen en comú totes les formes de vida? Àtoms, elements químics, molècules...
La petjada ecològica dels aliments: Cap a una alimentació de temporada i proximitat!
Taller sobre la petjada ecològica els aliments i la sostenibilitat, en què es mostra la importància dels aliments de temporada i proximitat.
Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
L'esclat de vida
En aquesta activitat de recerca científica coneixerem les diferents teories que existeixen sobre l’origen de la vida i revelarem el paper clau dels volcans en aquest fet.
Ecosistemes i la cadena alimentària
Taller teòric i pràctic que treballa els ecosistemes, la cadena tròfica i on els participants podrán veure i interaccionar amb diferents animals vius.
EL VIATGE DE DIONÍS
Activitat per apropar-nos per 1r cop a les col·leccions del VINSEUM. Activitat per viatjar i descobrir les aventures del déu de la vinya, la música, el teatre i la poesia.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.