Resultats de la cerca
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
EL TEIXIT EN EL MÓN DELS IBERS
Manipularem diferents tipus de fibres com la llana i el lli per conèixer les tècniques d‘elaboració del teixit i aprendre com vestien els ibers de la Ciutadella.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
MÓN SANT BENET: Roda el món i torna al Born
Taller de cuina històrica
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
Perspectiva Nord-Sud Global i gènere en l'alimentació
L'activitat aborda la perspectiva nord-sud global i la perspectiva de gènere especificament en l'àmbit del dret a l'alimentació.
Crèdits de síntesi
Treballs de síntesi com una experiència vivencial i transversal que els alumnes viuran com una experiència única. Oferim una proposta pedagògica que inclou un treball previ, in-situ i posterior.CURSA D'ORIENTACIÓ AL PENEDÈS
Orientar-se amb el Sol i amb la brúixola. Situar-se dins un mapa i desenvolupar una cursa d'orientació en equip on cada membre té el seu rol.
TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.
Mira com sona. Un joc entre el so i la imatge
En aquest taller ens iniciarem en la dimensió sonora, jugarem a escoltar el nostre entorn i ens fixarem en allò que ens passa desapercebut.
Mostrant 1-10 de 1.969 elements.