Resultats de la cerca
LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
Voleu venir amb l'escola al Cremallera de Montserrat?
Arribar a Montserrat amb el Cremallera ofereix en si mateix la possibilitat de viatjar amb un mitjà de transport singular, gairebé únic a l’estat espanyol.
Descobrim la Feixa dels Ocells
Proposta que cerca introduir als alumnes en les tècniques d’observació ornitològica. Descoberta de la població d’ocells hivernants als boscos i conreus del Parc Natural de la Serra de Collserola.MARINA I EL SOMNI DE VOLAR
Un conte ballat que destaca el valor, la imaginació, la igualtat i les somnis. Una màgica historia de valor, superació i empoderament a càrrec d'una actriu i una ballarina.
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
Escriptura medieval
A l'època medieval, l'escriptura no estava a l'abast de tothom... qui escrivia? per què? A través dels documents ho descobrirem i nosaltres serem els escrivents de l'època.L'Enxaneta - descobreix com funcionen els satèl·lits amb un CubeSat
Us presentem una activitat per entendre com funcionen els satèl·lits, en la què interaccionareu amb una rèplica funcional del satèl·lit "Enxaneta" (el primer satèl·lit català).
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Corbes reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?Mostrant 1-10 de 1.972 elements.