Resultats de la cerca
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
La petjada ecològica dels aliments: Cap a una alimentació de temporada i proximitat!
Taller sobre la petjada ecològica els aliments i la sostenibilitat, en què es mostra la importància dels aliments de temporada i proximitat.
L'amagatall de l'esquirol
L'activitat és estil joc de pistes on descobrirem elements del bosc tot seguint els amics de l'esquirol que viuen al bosc de Cases Blanques.
Els músics de Bremen
Les cançons o format titelles. Molt propers al alumnes a qui va adreçat.
Vols renaturalitzar el pati de la teva escola en un sol dia? Feu-ho construint junts alumnes i docents una cabana.
En el nostre emocionant taller de construcció de cabanes, portem l'educació a l'aire lliure i et convidem a explorar l'entorn natural d'una manera completament única. Amb un enfocament en la sostenibi
Reviu la prehistòria
Aprendrem a conèixer com vivien els homes i les dones de la prehistòria: com vestien, que menjaven, de què treballaven, on vivien...
Els secrets de l'Estany
Ajudarem en Blauet a trobar els secrets que amaguen les plantes de l’estany abans que el follet Destraler les talli.Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.