Resultats de la cerca
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Visita romana
Visita dinamitzada que proposa la descoberta del jaciment arqueològic amb un antic habitant de la ciutat romana, per a comprendre de primera mà com era la vida en aquest indret fa milers d'anys.
VISIÓ ROMÀNICA + CAMPANAR CATEDRAL
Una visita guiada exclusiva per fer un viatge 1.000 anys enrere seguint la petjada d’Oliba i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya.
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupConstruïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
ANIMALS EXÒTICS, PERÒ NO DOMÈSTICS
Espai de reflexió i informació sobre la tinença responsable d'animals de companyia, fomentant el respecte pels mateixos, així com per la natura.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.