Resultats de la cerca
Entrem en política
El recorregut ofereix un primer contacte amb les formes polítiques que se succeïren al segle XX. Les principals temàtiques de treball són: monarquia (rei), república (president) i dictadura (dictador)
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
VISITA LLIURE AL POBLE ESPANYOL DE BARCELONA
Vosaltres poseu la imaginació, nosaltres posem l'espai. El Poble Espanyol és un recinte ple de racons amb misteri, secrets per descobrir, artesania, art contemporani, zona de pícnic i sense cotxes!CURS. Com acompanyem la sexualitat d'adolescents i joves
En aquest curs repensarem l’educació sexual des d’una perspectiva feminista. Facilitarem eines a les educadores, famílies o referents adultes per acompanyar la sexualitat de joves i infants.
Les ulleres liles. Repensar el llenguatge audiovisual
Aprenem a identificar els elements que conformen el llenguatge audiovisual des d'una perspectiva de gènere.
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
Olimpíada de Geologia de Catalunya
Concurs per animar i implicar els estudiants de batxillerat en el coneixement d’aquesta ciència, tot remarcant la seva importància en el món actual i promocionant el seu progrés i desenvolupament.
Visita al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria de Sant Feliu Sasserra
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.