Resultats de la cerca
NATURA I COHESIÓ DE GRUP
Excursió / passejada per la natura ambientada on els alumnes hauran de superar un seguit de proves (jocs cooperatius i de descoberta de la natura) amb la finalitat de trobar la “clau” del tresorCONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeEducació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
Els obrers fan història!
Visita dinamitzada amb actors, on de la mà de l'amo de la fàbrica o d'una obrera o un comercial, els i les alumnes treballaran aspectes tecnològics
VIU LES FESTES MAJORS: QUIN ÉS EL TEU BALL POPULAR?
Amb amb aquesta visita i a través d'un dinàmic joc de pistes coneixerem la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos i acabarem amb un taller de creació d'antifaços de Festa Major.
LA GIMCANA DELS 5 SENTITS
Els alumnes hauran de superar les diferents proves utilitzant cada sentit per poder esbrinar l'enigma amagat.
So i acústica (Barcelona)
Experiments per investigar el so
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.