Resultats de la cerca
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Energia Solar, energia infinita al nostre abast amb astroxperiences.com
Tenim clar que el futur és a les estrelles, començant per la més estimada, la nostra, la que ens dona la vida i l’energia.
Ruta de l'arròs en trenet
Aquesta ruta en trenet tan divertida ofereix la possibilitat de conèixer el món del cultiu de l'arròs, des de la sembra fins a la collita.
RUTES DE L’EXILI: UN DIA PER A LA MEMÒRIA- Abril 2026 - Novembre 2026
Amb aquestesa rutes, es pretén incidir en la relació entre l’exili i el món cultural.VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.LA PESCA MUNDIAL DELS TAURONS
Activitat destinada per a secundària, 2n cicle i batxillerat
Arquitectura de les cases neolítiques (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Entrarem a les cabanes, observarem el seu procés de construcció i els alumnes realitzaran una maqueta de la seva pròpia casa neolítica utilitzant tècniques prehistòriques com la del tovot.
Taller de Musicografia
Es faran figures i símbols gràfics utilitzant tècniques artístiques al mateix temps que tècniques musicals. Tot una experiència!Mostrant 1-10 de 1.993 elements.