Resultats de la cerca
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Narratives d’una col·lecció. Desafiant les identitats fixes. Visita-taller a la Col·lecció MACBA
La visita a l’exposició Col·lecció 30 Aniversari proposa una aproximació a la Col·lecció MACBA com una constel·lació d’obres que es relacionen entre si amb connexions poètiques i inesperades al voltan
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
LABORATORI DE MAR
Aquesta activitat ha de servir per conèixer les principals característiques físiques i químiques de l’aigua de mar, mesurar-les i entendre per a què ens serveix fer-ho
Jornada de Portes Obertes
La millor manera de conèixer la universitat és viure-la!
SINGLISH! (SINGING IN ENGLISH)
A través del treball d'una-dues cançons per alumne, treballem l'expressió oral i la comprensió de l'anglès. Descompte ACTIVITUM!
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.LaborEUSS: Orientació preuniversitària, enginyeries industrials
L'EUSS organitza activitats d'orientació preuniversitària per batxillerat i CFGS amb l'objectiu d'apropar l'alumnat al món de l'enginyeria i ajudar-lo en l'elecció dels estudis universitaris.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.