Resultats de la cerca
El bosc de Can Gel
Experiència immersiva natural on descobrirem i identificarem quins arbres podem trobar en un bosc mediterrani, alhora que connectem amb la natura.
El cicle de l’aigua
És un taller participatiu on s’explica el cicle natural de l’aigua i la intervenció que hi fem els humans. Es tracten tots els estadis del cicle de l’aigua i com el modifiquem els humans.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
Sonda atmosfèrica - explora les primeres capes de l'atmosfera
Com varia la temperatura amb l'altitud? i la pressió? Explorarem com és l'atmosfera amb un globus sonda que s'aixecarà més de 50 metres i ens enviarà dades i imatges del seu entorn en directe!
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
El Sistema Solar: Planetari mecànic
Aprèn algunes curiositats sobre el nostre sistema solar i construeix un planetari giratori en equip.
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
Madrones i llitons
Descobrim la Casa Museu i ens aturem en els contes i les llegendes de Verdaguer.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysMostrant 1-10 de 1.981 elements.