Resultats de la cerca
Rapejant els clàssics (Girona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeNETEGEM L'AIGUA
Activitat experimental sobre la importància i la dificultat de tenir aigua potable i de depurar aigües residuals per a garantir el desenvolupament i protegir el medi natural
ApS: Rehabilitació energètica
Projecte per aprendre diferents mesures de rehabilitació d'edificis per reduir el consum energètic i donar-les a conèixer a la comunitat. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
AL MAL TEMPS, BONA CARA
Saps quines són les principals amenaces de la vinya? A través d’un joc gegant ens posarem a la pell de la pagesia per combatre-les.
"Recuperació i Utilització Educativa de Pobles Abandonats" (Convocatòria)
Podran participar en aquesta convocatòria: - 3r i 4rt d'Ensenyament Secundari Obligatori i Formació Professional Bàsica - Formació Professional de Grau Mitjà i Batxillerat,ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Els Recicloperats
20 jocs mecànics interactius aprofundim en les possibilitats estètiques i mecàniques que ens brinden els objectes i materials ja usats per convertir-los en reptes lúdics, jocs per tots els públics.
Fem de vulcanòlegs i vulcanòlogues
Activitat per aplicar la metodologia del treball de camp en geologia en l'estudi d'un aflorament volcànic al volcà del Croscat.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.