Resultats de la cerca
El volcanet d'Olot
Activitat per descobrir de manera lúdica com és, com s'ha format el volcà del Montsacopa i conèixer el que l'envolta.
Quin temps fa avui?
Visita comentada a l'estació meteorològica
LA CASETA COSSETANA
Un conte per apropar-nos al món dels ibers i aprendre amb una metodologia adaptada als infants.
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.MARXA NÒRDICA
Activitat per iniciar-se a la tècnica de la Marxa Nòrdica.
FINNELIS: L'economia de la casa
Aprenem a gestionar l'economia de la llar. Estalvia, pren decisions i utilitza els recursos de la vida diària per arribar a final de mes.
Sortida astronomia
Sortida per fer un autèntic viatge a l’espai
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Sobreviure a la prehistòria!
En aquesta activitat ens convertirem en arqueòlegs i arqueòlogues per descobrir com era la vida a la prehistòria i entendre la importància de les eines en la transformació de la societat.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.