Resultats de la cerca
Els pigments de la natura
Taller en què els infants, mitjançant l’experimentació científica, extreuen els pigments de diferents fruites i verdures i creen pintures naturals.
DIA DE BRUIXES
Les dones de bosc, les dones sàvies, les bruixes i la naturalesa
Els misteris de Bàrcino, ruta històrica romana i medieval
Sortida plena d'història, llegendes i curiositats pel casc antic de Barcelona
III. El conte de na Elionor del castell
Conèixer el castell aprofitant la inventiva i imaginació infantil
Perduts als Jardins de Santa Clotilde (I)
Descobrireu el món de la natura mitjançant un joc de pistesLa Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.
Experiències amb la neu i els esports d'hivern a Vallter
Vallter proposa estades i activitats per fomentar l'esport blanc entre els escolars i acostar la muntanya i el medi natural als joves.
Els ecosistemes marins a la Mediterrània
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
MOVIC, a CLIL Music Programme
Bases teòriques sobre la música com a eina per a l'ensenyament-aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera.
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Mostrant 1-10 de 1.990 elements.